събота, 27 февруари 2010 г.

В търсене...

Еми... пак ме удари на философски мисли тези дни и се чудя тук пък за какво да пофилософствам... Някакво вдъхновение...

Все ме отнася към темата любов, но ми се струва твърде изтъркано... Относителноста на тази думичка е толкова огромна... както и на всичко друго де =).

Днес докато седях и гледах 2 двойки в кафето на различни маси да се прегръщат и целуват някакси ми се стори, че не ми се иска точно да изпадам в този модел и развитие на връзки и завръзки и драми... а е трудно, като до вчера, дето се вика, и ти си мислил и действал по същия начин. И когато не искаш това, а за друго "не си дораснал" се получава една такава гадничка празнота, в която нещата сякаш ги знаеш и можеш, обаче те е страх... и не ти се получава, нито нищо старо, нито пък ново...И започваш да се чудиш- "Кое е правилното?", " А какво изобщо е Правилно?" И нищо!

А времето си върви... Но нищо, ние пък може и да намерим правилния път някой ден... кой знае? Казват, че който търсел намирал...

4 коментара:

  1. Анонимен28.02.10 г., 12:28

    Тоя период е много смотан. От моя опит (не че имам много, но все пак) мога само да ти пожелая да е възможно най-гаден, за да го преодолееш бързо и всичко след него да ти се струва многооо прекрасно, иначе има опасност да се оплетеш сериозно в питанки, чуденки и нерешителност...

    ОтговорИзтриване
  2. Еми... от мотаенето до момента май е второто,ама каквото :) Повтарям си, че е най-доброто, което може да ми се случи и вярвам че е така... :)

    ОтговорИзтриване
  3. Яко много яко,хареса ми-това е посоката; поне за мен.изразявам лично мнение.питанките и чуденките са първото важно нещо за началото на пътя.Браво!още един!има още много с теб,давай уверено! а4о

    ОтговорИзтриване